Translate

Poznajmy się :)

niedziela, 17 listopada 2013

Mr. Perfect! Mr. Perfect?

Czy jak widzisz uśmiechniętą osobę, to ona faktycznie jest szczęśliwa ?





      Chrzątam  się po mieszkaniu w dźwiękach piosenki „PASSION”  śpiewaną seksownym głosem przez Geri Halliwell. Od sypialni do salonu  i tak z powrotem ,zamiast robić porządki to stwarzam  jeszcze większy bałagan. Brak  organizacji  i skupienia , co się ze mną dzieję ?

…Life is short Too beautiful for you to worry Don't give up When love is unkind There's always tomorrow…
  hmm … . oH ! jak ten czas szybko leci przed chwileczką była piętnasta  jest już osiemnasta godzina  a w moim mieszkaniu nadal panuje chaos  !  :P 
  
          W skrócie opisze wczorajszy wieczór gdyż jest to istotne do tematu , który chciał bym dziś poruszyć.

    Odwiedził nas stary  przyjaciel mojego partnera, którego dopiero miałem możliwość poznać.
Spotkanie zaczęliśmy  od obiadu  w bardzo popularnej restauracji  w tym mieście  serwująca typowo niemiecki jedzenie (pierś przepiórcza w sosie gruszkowym hmm …. Nie wiedziałem, że to typowo niemiecka potrawa! )a skończyliśmy u nas w domu przy butelce czystej polskiej ;)
Przez cały wieczór  byłem obsypywany komplementami  jaki to jestem przystojny, miły,  jaki to mam uśmiech,   jaki to jestem porządny  jaki coś tam   … ah ..oh .. i takie  tam … oczywiście miło jest słuchać takie słowa jest to budujące a cóż z tego że próżne :P

     Przez nowego przyjaciela zostałem nazwany  Mr.Perfect! po czym zadał mi pytanie czy zdaje sobie  z tego sprawę jak wyglądam i jakimi warunkami zostałem obdarowany przez Boga ?!

Mam lustro w domu  i widzę  się w  nim, kilka razy w ciągu dnia.


Kiedyś z moją koleżanką rozmawialiśmy o kompleksach  i powiedział, że ona nie ma kompleksów …ja mam !
        
       Moim problemem jest to, że mam wizję siebie z młodszych lat ….  Niski szczupły wręcz chudy  blady z ogromnymi okularami, które zasłaniały mi pół twarzy. Dlatego dorastając wiedziałem z czym muszę się zmierzyć.
 Dyscyplina i dążenie do celu. Zacząłem ćwiczyć ,nie było mnie stać na chodzenie na siłownie ani na zakup sprzętu więc ćwiczyłem w domu  bazując głównie na pompkach i brzuszkach. Owszem zmieniłem się już nie jestem tym małych chłopcem z przed lat- fizycznie!,  ale on wciąż jest we mnie, na szczęście coraz mniej.

      Czy są ludzie idealni ?  Czy Ci ludzie o których tak mówimy faktycznie są idealni? czy jak widzimy uśmiechniętą osobę czy ona faktycznie jest szczęśliwa?
Od dłuższego czasu zmieniam właśnie tą złą cechę , która mnie  blokuje i staram się z podniesioną głowa wyciągać ręce po to co mam ochotę sięgnąć. Idąc miastem już nie chodzę ze spuszczoną głową , wręcz przeciwnie ale co jest ważne staram się nie zapominać o uśmiechu ,staram się obdarowywać nim inne osoby. Nie mam zamiaru uchodzić za osobę  zadufaną  w sobie tylko za pewną siebie!
Pomijając walory wyglądu bądź ich brak ale o byciu idealnym mogą świadczyć też   cechy zachowania .

Mam partnera a nadal bywam na portalach czatowym i pisze z innymi gejami a ostatnio nawet zaglądam na czat  z kamerką :P  tzn. poprzez kamerkę internetową , czy to jest odpowiednie zachowanie dla pana perfekcyjnego ?  
     Pomału wdrażam się w związki osób homoseksualnych, czy to tylko naszą jest domeną, że jesteśmy w związku a pozwalamy sobie na skoki w bok? , bo przecież takie stereotypy o nas chodzą.


     Jeśli znana osobowość z TV mówi w wywiadzie, że ma partnera ale jeśli on ma ochotę na sex z innym to nie ma problemu ,bo sex to nie miłość tylko czysta potrzeba …

Czy „MY” wszyscy nie znamy pojęcia monogamia ?.
Oglądając dziś  mój ulubiony serial „Sex w wielkim świeci”, pewien chłopak chwalił się głównej bohaterce, że ma partnera ale sex z innym  to norma a przysięgi małżeńskie jakie składają sobie pary heteroseksualne nie są dla nich!


Sam miałbym  opory stanąć przed  przysięgą, nie dlatego, że nie kocham osoby  z która jestem i nie dlatego, że go  zdradzam ,bo nigdy tego nie zrobiłem  ale boję się takich deklaracji.
Nikt z nas nie wie co przyniesie nam życie.
Lubię   w życiu mieć alternatywy, co w  sumie może świadczyć o moim braku przekonania  w nasz związek ,aczkolwiek  żyjemy razem!Budujemy nasze gniazdko i jesteśmy ze sobą, więc czy  potrzebne są deklaracje na piśmie w Urzędzie ?

Miłość na papierze owszem!, np. w listach miłosnych pozostawionych wczesnym rankiem gdy wychodzisz z domu a on jeszcze śpi , albo na przygotowanym śniadaniu.

    Wyciągając wnioski  myślę sobie ,że najważniejsze abyśmy byli idealni sami  dla siebie.

To nie jest egoistyczne myślenie, jak wielu mnie posądza o to !.
Jak mogę uszczęśliwić inne osoby samemu będąc nieszczęśliwym ?


Żeby komuś coś dać ,trzeba samemu to posiadać...




3 komentarze:

  1. to chyba nie jest tylko domena homo.
    patrzac na moich znajomych hetero, oni tez robia rozne rzeczy za plecami partnerow.
    czlowiek chyab nie moze byc istota monogamistyczna przez cale zycie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, wszystko zależy od charakteru danej osoby. U mnie w rodzinie raczej - bo nie powiem na 100 % - nie było zdrad. Moi rodzice czego jestem pewien na pewno się nie zdradzali. Jeśli ktoś na ku...ski charakter to bedzię zdradzał zawsze i wszędzie...masz faceta - nie zdradzaj go. To bardzo boli... i bardzo będziesz później tego żałował... bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie chodzi nawet o zdrade fizyczna, bo duzo ludzi tego nie robi (chociaz duzo jednak tak), ale o to, ze mentalnie czlowiek przez cale zycie nie potrafi byc monogamista i ma fantazje lub zauroczy go inna osoba. Inna sprawa czy cos z tym zrobi czy nie.
    A tak naprawde to nigdy nie poznamy jak to jest, bo nie jestesmy wejsc w umysl drugiej osoby.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...